Tirsdag d. 13. marts &

BarnUng     90       90

Mig & Ulf

Tirsdag d. 13. marts 2018 kl. 19.30 og onsdag d. 14. marts 2018 kl. 19.30

Ulf er ikke med. Men det er netop det, der er pointen!

Udgangspunktet for handlingen er helt enkel: Flemming Jensen og Ulf Pilgaard har ikke spillet sammen, siden de spillede Sherlock Holmes og Dr. Watson i 1985. Men nu har Flemming skrevet et helt nyt, dansk lystspil til dem og hav­de altså en helt klar aftale med Ulf, selvom det har været lidt svært ved at komme i kontakt med ham. Nu står han over for publikum, og Ulf er endnu ikke dukket op! Flemmings niece – den unge Amalie – er heldigvis til stede for at sufflere, og hun må springe ind og spille Ulfs rolle – i Ulfs kostumer... og det er ikke helt nemt for en ikke særlig høj 25-årig pige at tumle Ulf Pilgaards del af de revyagtige sketches og dia­loger, så hun digter og putter noget af sit eget stof ind.

Helt forkert og uden viden og dannelse er den unge kvinde ved at drive Flemming til van­vid, hvis det ikke lige var for én ting: Han kan ikke stå for hende! Helt ny, spændende konstellation, når ældrebyrden møder iPad-generationen.

Komedie · Lille sal · 90 min. med pause
Medvirkende: Flemming Jensen og Amalie Fjeldmose