Søndag d. 13. maj 2018 kl. 19.30

Musical / varighed ukendt, med pause

Store sal med balkon, Fredericia Teater

A B C
Priser 575 375 225

Resten af billetterne til denne forestilling sælges gennem Fredericia Teater, hvorfor næste vindue åbner på deres portal.

Prinsen af Egypten

Søndag d. 13. maj 2018 kl. 19.30 – info følger her på hjemmesiden

Prinsen af Egypten er historien om Moses og hans bror Ramses, der blev Farao af Egypten, og om et folk, der ændrede dem begge for altid. Om hittebarnet, der blev prins og siden landflygtig for endelig at vende tilbage til Egypten og føre sit folk ud af slaveriet og mod det for­jættede land Kanaan. Forestillingen er på dansk.

Musical · Store sal · Med pause – spillelængde ikke oplyst
Medvirkende: Ikke oplyst – følg med på hjemmesiden
Producent: Fredericia Teater

Billetter til Fredericia-Middelfart Teaterforenings forestillinger kan også købes på Turistkontoret i Fredericia og i Det Bruunske Pakhus.