Torsdag d. 19. april 2018 kl. 19.30

Dansekoncert /  60 min. uden pause

Der er introduktion til forestillingen (helt frivilligt, og ganske gratis) kl. 18.30-19.00.

Der er mulighed for at købe sandwich og drikkevarer til pausen kl. 19.00-19.30.

Købes her - senest onsdag kl. 16.

A       B
  Løssalg   215   165
  Abonnement      115    100
  BarnUng     90      90

X-mythologies

Torsdag d. 19. april 2018 kl. 19.30

En kvindes fortælling i en fysisk fortolkning af Annisettes unikke og velkendte stemme. Med sin dybe indle­velse og stærke intensitet fortolker Black Box Dance Companys talentfulde hold af internationale dansere for­tællingen om kvinden.

Med udgangspunkt i nykomponeret musik, skabt sær­ligt til Annisette Koppel i samarbejde med de fremragen­de musikere og producere Lars Greve og Aske Zidore, bliver forestillingen et kropsligt og fortættet møde med Anisette som kunstner, men også med pop-/rock-/jazz­musikken som fænomen. Som både ”koncert” og dan­seforestilling lægger fortællingen op til en oplevelse, hvor alle kan lade sig rive med og bare nyde den inten­se, sensuelle og livsbekræftende energi i både dansen og den skælvende stemme.

Dansekoncert · Lille sal · 60 min uden pause
Medvirkende: Lars Greve, Aske Zidore med sang og musik og dansere fra Black Box Dance Company
Producent: Black Box Theatre
www.black-box-theatre.dk